Sep 26, 2008

ျမစ္ကူးခရီး (ဒုတိယပုိင္း)

ေရးသူ- ဂ်ဴး


ကုိယ္၀န္ေဆာင္ မိန္းကေလးက ကြ်န္မကုိ ေလွတစ္စင္းဆီ လက္ညႊန္႕ျပသည္။
ကြ်န္မ လုိက္ပါရမည့္ေလွ။ ကြ်န္မသည္ အေနာက္ဘက္ကမ္းသုိ႕ သြားမလုိ႕ပါ
လားဟု သတိျပန္ရသြား၏။ အုိ ေလွကလည္း ေသးေသးေလးပါလား။ ကြ်န္မ
စုိးရိမ္းသြားသည္။ ေလွဆိပ္သုိ႕ မိန္းကေလးႏွင့္အတူ လုိက္မလာခင္မွာ ကြ်န္မ
အေသအခ်ာ ေမးခဲ့သည္။ ေလွက ၾကီးရဲ႕လား။ လူဘယ္ႏွစ္ေယာက္ စီးႏုိင္တဲ့
ေလွလဲ။ အုိ ဆယ္ေယာက္ေက်ာ္ စီးလုိ႕ရတယ္။ အၾကီးၾကီးဟု မိန္းကေလးက
အားရပါးရ ေျဖခဲ့၏။ ၾကည့္စမ္း အခုေတာ့ ေသးေသးေလး။ ေပါင္းမုိးေလးေတာ့
လုပ္ထားပါသည္။ ၀ါးေခ်ာင္းကြပ္ ဖ်ာေပါင္းမုိးေလးက လူႏွစ္ေယာက္ေလာက္ပဲ
အရိပ္ရလိမ့္မည္။ ကြ်န္မ အရင္ ေလွေပၚ ေရာက္ႏွင့္ေနေသာ ခရီးသည္ႏွစ္ေယာက္
က ထုိအရိပ္မွာ။ ကြ်န္မႏွင့္ဆုိလွ်င္ ခရီးသည္ သုံးေယာက္ေပါ့။ ထုိႏွစ္ေယာက္က
ကြ်န္မ ေလွထဲ ဆင္းလာသည္ကုိ ဖယ္ေပးေဖာ္မရ။ မိန္းမက ေဆးေပါ့လိပ္ တစ္တုိ
ကို ဖြာရွဳိက္ ေနသည္။ ေယာက္်ားက စတီးခပ္ပါးပါး ထမင္းခ်ဳိင့္ကုိ ဖြင့္ျပီး ထမင္း
စားေနသည္။ ကြ်န္မ တက္လုိက္ေတာ့ ေလွက ေရထဲသုိ႕ ထပ္နစ္၀င္သြားသည္။
ေလွထဲ ၀င္မိေတာ့ ေလွ၏ အေျခအေနကုိ ကြ်န္မ ပုိသိသြားျပီး စိတ္မသက္မသာ
ျဖစ္မိသည္။

ေလွထဲမွာ ေရေတြရွိသည္။ ထုိေရတုိ႕သည္ အခုမွ ၀င္လာသည့္ ပုံစံမရွိ။ ေရွးေရွး
ကတည္းက ေရေတြ၀င္ေနက် ပုံစံလုိ ေလွၾကမ္းခင္း သစ္သားျပင္မွာ ေရညိွပင္
တက္ေနျပီ။ ေလွကုိ စပ္ထားသည့္ သစ္သားေတြက ပိတ္ေစ့မေနဘဲ အေပၚပုိင္း
တခ်ဳိ႕ေနရာတြင္ ဟ ေနသည္။ ထုိ အဟသည္ ပုံမွန္ဆုိလွ်င္ ေရျပင္၏ အထက္
မွာ ရွိသည္။ သုိ႕ေသာ္ မိန္းကေလးက ေလွေပၚ တက္လုိက္သည့္အခါ ေလွက
ျငိမ့္ခနဲ နစ္သြားျပီး ထုိအေပါက္က ေရျပင္ေအာက္ေရာက္ကာ ေရစိမ့္၀င္လာသည္။
ေလွကုိ ကန္႕လန္႕ျဖတ္ခင္းထားေသာ ပ်ဥ္ျပားတန္းေပၚမွာ ကြ်န္မ ထုိင္လုိက္သည္။
မိန္းကေလးကေတာ့ ေလွ၏ပဲ့ပုိင္း အျမင့္ထိပ္မွာ ထုိင္သည္။ သူ ေလွာ္မွာလား။
မိန္းကေလး ေလွာ္မည့္ ေလွကုိ ကြ်န္မ စီးခ်င္ပါသည္။ သုိ႕ေသာ္ ကုိယ္၀န္ေဆာင္
မိန္းကေလး ေလွာ္ခတ္မည့္ ေလွကိုေတာ့ မစီးရက္ႏုိင္ပါ။




ေလွကို လာလာထိသည့္ ေရလွဳိင္းသံေတြႏွင့္ အတူ ရပ္ထားသည့္ ေလွက အသာ
အယာ လွဳပ္ေန၏။

ကြ်န္မ အလုပ္လုပ္ရာ မွန္အေဆာက္အဦျမင့္ၾကီးထဲမွ ေလေအးစက္၏ မြန္းက်ပ္
က်ပ္ ေလေအးသည္ ယခုျမစ္ျပင္က ေလေအးႏွင့္ ေအးပုံခ်င္းမတူ။ သည္မွာက
စုိစြတ္သည့္ ရနံ႕ တစ္ခုပါသည္။ ဟုိမွာက ေျခာက္ေသြ႕သည့္ အေအး။

ထုိင္ထုိင္ခ်င္း လုပ္မိသည္ကေတာ့ ေလွ၀မ္းထဲမွ ေရေတြကို ထုတ္ပစ္ဖုိ႕ ခပ္သည့္
ခြက္ ရွာျခင္းပါပဲ။ ခြက္ေတာ့ မဟုတ္။ ဗီႏုိင္း ပလတ္စတစ္ဘူးခြံ တစ္ခုကုိ ထက္
ပုိင္းျဖတ္ထားျပီး သစ္သားလက္ကိုင္တန္းေလး တပ္ထားသည့္ ဘူးခြံခြက္ကို
ေတြ႕သည္။ ေလွ၀မ္းထဲက တစ္မုိင္ေလာက္ ေရထဲမွာ ေပါေလာေလး။ ကြ်န္မ
အျဖဴပုံးခြံကို လက္က ကုိင္ဖုိ႕ စုိးရြံ႕ေနဆဲမွာပင္ ထုိင္ေနသည့္ ခရီးသည္ အမ်ဳိး
သမီးက ေဆးေပါ့လိပ္ကို ပါးစပ္မွာ ကုိက္လ်က္ ဘူးခြံကုိ ေကာက္ကုိင္သည္။
ထုိ႕ေနာက္ သူ႕ေလွမုိ႕ သူတာ၀န္ရွိသည့္အလား မေျပာမဆုိ ေရကို တစ္ခြက္ခ်င္း
ခပ္ကာ ျမစ္ထဲသုိ႕ သြန္သြန္ခ်ေလသည္။

ေလွ မထြက္ေသး။ ေလွကုိ ေလွာ္ေတာ့မလားဟု ကြ်န္မ ေမွ်ာ္လင့္တၾကီး ၾကည့္ေပမဲ့
မိန္းကေလးက မလွဳပ္မယွက္ ထုိင္ေနဆဲ။ မိန္းကေလး ၀တ္ထားေသာ အက်ႌသည္
ခပ္ပါးပါး ပန္းေရာင္အရိပ္ပန္းစ ျဖစ္သျဖင့္ ျမစ္ျပင္မွေလျဖင့္ လွဳပ္ခတ္ေနသည္။
ပါးျပင္မွာ သနပ္ခါး ပါးကြက္ၾကားသည္ တစြန္း တစ ကြက္ေနျပီ။ ေလွထဲက ခရီးသည္
ေတြကို မိန္းကေလးက ၾကာၾကာမၾကည့္။ မ်က္လုံးလႊဲပစ္ျပီး ကမ္းစပ္ေသာင္ခုံဆီ
သာ ခဏခဏ လွမ္းၾကည့္သည္။ မၾကာမီမွာ ေရာက္လာေတာ့မည့္ တစ္ေယာက္
ေယာက္ကုိ ေမွ်ာ္ၾကည့္သလုိလုိ။ ခရီးသည္ ထပ္ရဖုိ႕ ေမွ်ာ္ေနတာလား။

ကြ်န္မ အေနာက္ဘက္ဆီသုိ႕ ေမွ်ာ္ၾကည့္သည္။ ျမစ္ျပင္အက်ယ္ကုိ မျမင္ရ။ ကြ်န္း
ေသာင္ခုံ တန္းကေလးကုိသာ ျမင္ရသည္။ တကယ့္ ဧရာ၀တီျမစ္သည္ ထုိေသာင္ခုံ
တန္းကေလး၏ တစ္ဖက္မွာ ရွိသည္။ ျမစ္ျပင္ေပၚသုိ႕ ေရာက္သည့္အခါ ေရျပင္၏
ေျခာက္လွန္႕မွဳကုိ စတင္ ခံစားရသည္။ ကြ်န္မ သြားရမည့္ ေနရာသည္ ေရအစုန္လား
ေရအဆန္လား သိေအာင္ အေရွ႕၊ အေနာက္၊ ေတာင္၊ ေျမာက္ကုိ စိတ္မွန္းျဖင့္ တြက္
ၾကည့္သည္။ ေရဆန္။ ေရဆန္မုိ႕ ခရီးက ပုိၾကာမည္။ ေလသာလွ်င္ေတာ့ ရြက္ျဖင့္
တုိက္သြားလွ်င္ ခရီးတြင္မွာေပါ့။

မိန္းကေလး၏ မ်က္ႏွာ လွစ္ခနဲ ၀င္းပသြားသည္။ မိန္းကေလး မ်က္လုံး အၾကည့္
က ကမ္းစပ္ေသာင္ခုံဆီ။ ကြ်န္မ လွမ္းၾကည့္လုိက္သည္။ လူငယ္ တစ္ေယာက္။
တစ္ေယာက္တည္း လမ္းေလွ်ာက္ လာေနသည္။ သူ႕ပုံစံက ခရီးသည္ႏွင့္မတူ။
ခရီးသည္ ဆုိပါလွ်င္လည္း အေနာက္ဘက္ကမ္း ရြာတစ္ခုခုမွပဲ ျဖစ္မည္။ ပုဆုိး
တုိတုိ၏ ခါးပုံစက ၾကီးၾကီး။ လက္ထဲမွာ ဘာမွ မပါ။ ခရီးသည္ မဟုတ္ပါ။ ထုိလူ
ငယ္သည္ ေနဆီသုိ႕ လွမ္းေမာ့ ၾကည့္သည္။ အခ်ိန္ကို ခန္႕မွန္းသည့္ သေဘာ
ျဖစ္မည္။ ထုိ႕ေနာက္ ကြ်န္မတုိ႕ ေလွရွိရာသုိ႕ ၾကည့္သည္။ သူ႕ဟန္က ေႏွး တြဲ႕
တြဲ႕မွ ခပ္သြက္သြက္အျဖစ္ ခ်က္ခ်င္း ေျပာင္းသြားသည္။ သူ ေျခလွမ္းက်ဲက်ဲ
ျဖင့္ ေလွဆီသုိ႕ အေျပး ေလွ်ာက္လာသည္။

မိန္းကေလး၏ ၀င္းပေသာ မ်က္ႏွာႏွင့္ လူငယ္၏ ေျခလွမ္းတုိ႕ကုိ သတိျပဳမိ
သည့္အခါ သူတုိ႕ႏွစ္ေယာက္၏ ဆက္စပ္မွဳကို အလုိလုိ ရိပ္မိသြားသည္။
မိန္းကေလး၏ကိုယ္၀န္ကုိ ကြ်န္မ တစ္ခ်က္ ၾကည့္လုိက္မိျပန္သည္။ မိန္းကေလး
၏ မ်က္၀န္းမ်ားမွာ ေတာက္ပ ေနသည္။ ခ်စ္ရည္ ရႊန္းတဲ့ မ်က္၀န္းလဲ့ျပာျပာ ဆုိ
တာ မ်ားလား။ ေလွေပၚသုိ႕ လႊားခနဲ ခုန္တက္လုိက္ေသာ လူငယ္၏ အေလးခ်ိန္
ေၾကာင့္ ေလွက နစ္၀င္ သြားျပန္၏။ လူငယ္၏ ညိဳေသာ အသားအေရမွာ ေလ
တုိက္ခံထားရသျဖင့္ ေျခာက္ေသြ႕ ေနသည္။ မိန္းကေလးက ေလွေပၚ ေရာက္လာ
ေသာ လူငယ္ကုိ မ်က္ေစာင္းထုိးသည္။ ထုိ မ်က္ေစာင္းမွာ မုန္းတီးခါးသီးမွဳကုိ
မေတြ႕ရ။ လူငယ္က ျပဳံးသည္။ မိန္းကေလးက အျပစ္တင္ စကားေတြ ေျပာသည္။
လူငယ္က ျပန္ေျဖရွင္းသည္။ ေလတုိးသံေၾကာင့္ ထုိ႕ျပင္ ေလယူ ေလသိမ္း ျမန္
ဆန္ေသာေၾကာင့္ သဲသဲကြဲကြဲ မသိ။ ၾကာေနသည့္ အတြက္ အျပစ္တင္ စကားဟု
ေတာ့ သိသာသည္။ သုိ႕ေသာ္ မိန္းကေလး၏အသံမွာ စူးစူးရွရွ မဟုတ္။ ခ်ဳိေတာင္
ခ်ဳိေန သလုိလုိ။ လူငယ္က ျပဳံးရင္း ေဘးက ကပ္လ်က္ ေလွေပၚမွာ မတ္တတ္ရပ္
ေနသည့္ လူတစ္ေယာက္ကုိ ေဆးေပါ့လိပ္တစ္လိပ္ လွမ္းေပးသည္။ အခုမွ ကမ္း
ကပ္လုိက္ေသာ ေနာက္ထပ္ေလွ တစ္စင္းေပၚမွ ထမင္းအုိးကုိ ပုိက္ျပီး ဆင္းလာ
သည့္ အသက္ ဆယ္ႏွစ္အရြယ္ ေလွသမားေလးကုိ ကမ္းစပ္မွ ကေလးအေမ
အမ်ဳိးသမီးတစ္ေယာက္က စေနာက္ဟန္ျဖင့္ ထမင္းအုိး ဆြဲလုသည္။ ဘာဟင္း
ေတြလဲ ငါ့ေကြ်းပါဦးဟု ေျပာသည္။ အမယ္ ခရမ္းသီးခ်က္ပါလားဟု ေျပာသည္။
ေကာင္ေလးက မရယ္မျပဳံး သူ႕ထမင္းအုိးကုိ ျပန္ေတာင္းသည္။

ကြ်န္မတုိ႕ ေလွသမား မိန္းကေလးက ထုိအမ်ဳိးသမီးအား သစ္သားငုတ္ ေပ်ာက္သြား
ျပီဟု ေျပာသည္။ ေလွကုိ ကမ္းစပ္မွာ ကပ္ျပီး ၾကိဳးခ်ည္ထားရာတြင္ သုံးသည့္ သစ္
သားငုတ္မွာ ခပ္ၾကီးၾကီး မဟုတ္ႏုိင္။ ဘယ္လုိလုပ္ျပီး ေပ်ာက္သြားပါလိမ့္။ ေလွ၏
ရြက္တုိင္ကုိ ကြ်န္မတုိ႕ ေလွသမား လူငယ္က ထူ သည္။ ရြက္အျဖစ္ သုံးသည့္ ျဖဴဖတ္
ျဖဴေရာ္ အ၀တ္စၾကီးသည္ ျဖန္႕လုိက္သည့္အခါ စပ္ရာေတြ ေလး၊ ငါးခုႏွင့္ တစ္ထည္
ျဖစ္ေနသည္ကို ေတြ႕ရသည္။ ပါးပါးလွပ္လွပ္။ တစ္ေနရာက ေထာင့္မွန္ပုံစံ ျပဲေန
သည္။ သုိ႕ေသာ္ ေလကိုေတာ့ စုယူသိမ္းဆည္းျပီး ေလွေရြ႕ေအာင္ ရြက္လႊင့္ ေပးပါ
လိမ့္မည္။

ေလွငယ္ကေလး စထြက္ပါျပီ။ ပဲ့ကုိင္တက္၏ တက်ိက်ိ ျမည္သံႏွင့္ ရြက္၏ တဖတ္ဖတ္
ျမည္သံတုိ႕သည္ ေလွ၏ဂီတ ျဖစ္သည္။ ေသာင္ခုံတန္းကို ေကြ႕၀ုိက္ျပီးေသာ အခါ ျမစ္
ျပင္က်ယ္ထဲသုိ႕ ေလွေရာက္သြားသည္။ ကြ်န္မတုိ႕ ကုိယ္ခႏၶာ ကုိးဆယ္ရာခုိင္ႏွဳန္းက
ေရေတြတဲ့။ ဒါေပမဲ့ ကြ်န္မကုိ ျမစ္ေရျပင္ထဲ ခ်လုိက္လွ်င္ ေရႏွင့္ တစ္သားတည္းေရာ
သြားမလား။ ေ၀းပါေသးသည္။ ေရ၏ ေအာက္ေျခထိ နစ္၀င္ ျမဳပ္သြားႏုိင္သည္။ ေလွ
၏ ကြ်န္းသားသစ္အႏွစ္ေတြထဲမွာ ေရဘယ္ႏွစ္ရာခုိင္ႏွဳန္း ပါ၀င္ပါလိမ့္။ သိပ္သည္းဆ
ဆုိသည့္ စကားလုံး မေပၚခင္က လူေတြ ေရကူးတတ္သလား။

ေလွ၀မ္းထဲသုိ႕ စိမ့္စိမ့္၀င္လာေနေသာ ေရေတြကို ခရီးအစတုန္းက ခပ္ထုတ္ေနခဲ့ေသာ
မိန္းမၾကီးက အခုေတာ့ ငုိက္မ်ဥ္းေနသလုိ မ်က္စိမွိတ္လ်က္ စိတ္ခ်လက္ခ် လုိက္ပါလာ
သည္။ ေရေတြကေတာ့ ေတာ္တာ္၀င္လာျပန္ျပီ။ ခြက္ေလးက ေလွ၀မ္းထဲက ေရထဲတြင္
ေပါေလာေမ်ာေနသည္။ ကဲ သည္တစ္ခါ ကြ်န္မ ခပ္ထုတ္မည္ဟု ဆုံးျဖတ္လုိက္သည္။
တစ္ေလွတည္းစီး တစ္ခရီးတည္းသြား ဟူသည့္စကားကုိ အခုမွပုိျပီး ခံစားတတ္လာ
သည္။ ကြ်န္မ ထုိင္ေနသည့္ေနရာကပဲ ေလွေပါက္ေပါက္ သူထုိင္ေနရာသည့္ ေနရာကပဲ
ေလွေပါက္ေပါက္ ေရ၀င္ေတာ့ ဒီတစ္ေလွတည္းမွာပဲ ၀င္တာပဲ။ နစ္လွ်င္ အတူတူနစ္ၾက
မည္။ ကြ်န္မ ထုိအျဖဴေရာင္ ဘူးခြံျပတ္ကေလးျဖင့္ ေရေတြကို ခပ္ထုတ္ လုိက္သည္။

ခရီးသည္ ေယာက္်ားက ထမင္းစားျပီးသြားေတာ့ ထမင္းခ်ဳိင့္ကုိ ျမစ္ေရျဖင့္ ေဆးေၾကာ
သည္။ သူ႕ခ်ဳိင့္ထဲမွ ဆီအကပ္တုိ႕သည္ ျမစ္ေရ ေပၚတြင္ သက္တံေရာင္ အကြက္ေသး
မ်ားအျဖစ္ တစ္ခဏ ဆီေ၀့သြားသည္။ ျမစ္ျပင္မွာ ေရလွဳိင္းမထန္။ တည္ျငိမ္ေနျပီး ဟုိ
ဘက္သည္ဘက္ကမ္းကုိ ျမင္ေနရ သျဖင့္ ကြ်န္မ၏ ေၾကာက္စိတ္ကို နည္းနည္း ထိန္း
ခ်ဳပ္ ႏုိင္သြား၏။ ခရီးသည္ ေယာက္်ားက ေလွသမား လူငယ္ႏွင့္ စကားေျပာလာ ၾက
သည္။ သူတုိ႕စကားေတြမွာ ရြာမွာ ျပသည့္ ေဘာလုံးပြဲ အေၾကာင္း၊ ဘုရားပဲြတုန္းက
မ၀ယ္ျဖစ္လုိက္သည့္ ဖိနပ္တစ္ရံ အေၾကာင္း၊ ဆန္ေစ်းႏွဳန္းျမင့္သည့္ အေၾကာင္း စသည္
ျဖင့္ ေရာက္တတ္ရာရာ ျဖစ္သည္။ သုိ႕ေသာ္ သူတုိ႕စကားထဲမွာ မိန္းကေလး၏ ကုိယ္၀န္
အေၾကာင္းမပါ။

သားဦး ကုိယ္၀န္ျဖစ္သလား။ ေမြးဖြားဖုိ႕ သားဖြားဆရာမႏွင့္ အပ္ထားသလား။ အရပ္
လက္သည္ႏွင့္ ေမြးမွာလား။ အရင့္အမာကိုယ္၀န္ႏွင့္ ဇနီးသည္ကုိ ေလွဦးမွာ ထုိင္ေစ
ျပီး ေလွာ္ခပ္ခုိင္းထားေသာ လူငယ္သည္ စိတ္မသက္မသာ အားတုံ႕အားနာဟန္
လုံး၀ မရွိ။ လုံး၀ ပုံမွန္ပဲ။ ေန႕စဥ္သည္လုိပဲ ခုိင္းေနက် ျဖစ္မည္။ မိန္းကေလးကလည္း
ျငဴစူဟန္၊ စိတ္ေကာက္လုိဟန္ မရွိ။ ခုိင္းရက္ေလျခင္းဟု ၀မ္းနည္းဟန္လည္း မရွိ။
ရုိးရွင္းေသာ မ်က္ႏွာထားျဖင့္ ေလွာ္တက္ကုိ စည္းခ်က္ညီညီ အားသြန္ ခြန္စုိက္ ခတ္
လ်က္ ရွိသည္။ ခရီးသည္ အေဒၚၾကီးအား ေလွအေၾကာင္းကုိ အိတ္သြန္ဖာေမွာက္ ေျပာ
ေနသျဖင့္ သူ႕ေယာက္်ားက မိန္းကေလးကုိ လွမ္းပင္ေငါက္လုိက္ေသးသည္။ ဘာေတြ
ေလွ်ာက္ေျပာ ေနတာတုန္းတဲ့။ မိန္းကေလးက အျပစ္ကင္းစင္ေသာ မ်က္ႏွာျဖင့္ ဟုတ္
တာေျပာတာဟု အရုိးခံ အမူအရာျဖင့္ ေျပာျပီး ရယ္၏။

သူတုိ႕ အခု ကူးတုိ႕ လုိက္ေနေသာ ေလွသည္ သူတုိ႕ အပိုင္ေလွ မဟုတ္။ ဌားထားရ
ေသာ ေလွျဖစ္သည္။ ေလွဌားခက တစ္ရက္ကုိ ၅၀၀ က်ပ္ ေပးရသည္။ ေရနံေခ်ာင္း
ဆိပ္ကမ္းတြင္ ဆိပ္ကမ္းအခြန္ခ အျဖစ္ ေလွဆုိက္ခ တစ္ေခါက္ကို ၁၅၀ က်ပ္ ေပးရ
ေသးသည္။ သံကုိင္းဘက္ကမ္း က်ေတာ့လည္း လုိက္ပါသည့္ ခရီးသည္ တစ္ဦးလွ်င္
သုံးဆယ္က်ပ္ အခြန္ေပးရသည္။ ဒါျဖင့္ ခရီးသည္ေတြဆီက ေလွခ ဘယ္ေလာက္
ရသလဲ။ ကြ်န္မသည္ ေစ်းနားမွာ ေလွစီးမည့္ ခရီးသည္ကုိ လုိက္ရွာေခၚသည့္ ကိုယ္
၀န္ေဆာင္ မိန္းကေလးကုိ အားေပးလုိသျဖင့္သာ လုိက္ပါ လာခဲ့ေသာ္လည္း ေလွခ
ဘယ္ေလာက္ ေပးရမလဲဟု မေမးမိခဲ့။

ေလွတစ္စင္းကုိ ေငြတစ္သိန္းေလာက္ ေစ်းရွိသည္မုိ႕ မ၀ယ္ႏုိင္ပါတဲ့။ မိန္းကေလး
၏စကားကုိ ေလွသမား လူငယ္က ဟန္႕သည္။ နင္ ဘာသိလုိ႕ ေလွ်ာက္ေျပာေန
တာတုန္း။ ဘယ္လုိ လုပ္ျပီး တစ္သိန္းနဲ႕ ရမွာတုန္း။ ဒီေလွ အေဟာင္းၾကီးေတာင္
ရွစ္ေသာင္းေလာက္ ဆုိတာ။ ဖာလုိ႕ေထးလုိ႕ မေလာက္ႏုိင္တဲ့ ေလွ။ သစ္ေကာင္း
ေကာင္းႏွင့္ ေလွသန္႕သန္႕ ၀ယ္လွ်င္ တစ္သိန္းခြဲႏွင့္ ႏွစ္သိန္းၾကားမွာ ေပးရမည္။
ကုိယ့္ကုိယ္ပုိင္ေလွကုိ ေလွာ္ျပီး ကူးတုိ႕လုိက္ဖုိ႕က ေလွသမား လူငယ္၏ အိမ္မက္
ျဖစ္သည္။

မိန္းကေလးသည္ တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္တြင္ မ်က္ႏွာသို႕ တုိက္ခတ္လာေသာ ေလကို
ေခါင္းခါယမ္းျပီး အံတုသည္။ ဆံပင္မ်ား လြင့္စင္ဖြာေနသျဖင့္ သူမ၏ က်ယ္၀န္းေသာ
နဖူးျပင္ကုိ ျမင္ရသည္။ ဆံပင္လြင့္လြင့္သြားေသာ နဖူးစပ္မွ အသားက ပုိျဖဴ၀င္းေနျပီး
မ်က္ႏွာျပင္ အသားႏွင့္ တစ္ေရာင္စီ ျဖစ္သည္ကုိ ျမင္ရသည္။ ေၾသာ္ နဂုိတုန္းက
အသားျဖဴျဖဴလတ္လတ္ ျဖစ္မလား။ ကူးတုိ႕ေလွသမားေလးကို ယူမိလုိ႕ ေနေလာင္ခံ
ရတဲ့ ေလွထုိးအလုပ္ကို ကူလုပ္ေနရတာလား။ သူမရဲ႕ မိဘေတြကေရာ ဘယ္မွာ ေန
ၾကတာလဲ။ သူမ ကိုယ္၀န္ရေနျပီကို သိရဲ႕လား။ အခုလုိ အဆင့္ျမင့္ ေဆးပညာေတြ
နည္းပညာေတြ ေခတ္မွာ အရပ္လက္သည္ျဖင့္ ေမြးေကာင္း ေမြးမိၾကေတာ့မလုိ႕
ဆုိတာေရာ သိၾကပါ့မလား။ ကြ်န္မ၏ ေဘာင္ေက်ာ္သြားေသာ အေတြးကုိ ခ်က္ခ်င္း
ပင္ ျပန္ရုတ္သိမ္းလုိက္ရသည္။ ကြ်န္မကို ေမေမ ေမြးဖြား ခဲ့စဥ္တုန္းကေတာ့ အရပ္
လက္သည္ျဖင့္ပဲ ေမြးခဲ့ရသည္။ အရပ္လက္သည္ အေဒၚၾကီး၏နာမည္မွာ ေဒၚေခြးညိဳ
တဲ့။ ကြ်န္မေအာက္က ညီမႏွစ္ေယာက္ကိုလည္း ထုိေဒၚၾကီးပဲ ေမြးေပးခဲ့သည္။

ျမစ္ေရစီးသံႏွင့္ ေလွာ္တက္ခတ္သံ၊ ရြက္ကုိ ေလတုိးသံ အသံတုိ႕၏ ေနာက္မွာ
သီခ်င္းညည္းသံတစ္ခု။ ေလွသမား လူငယ္ သီဆုိလုိက္ေသာ သီခ်င္းသံ။ သီခ်င္း
က ေတာရြာသီခ်င္း မဟုတ္ဘဲ ေရာ့ခ္ဂီတ သီခ်င္း ျဖစ္ေနသျဖင့္ ကြ်န္မ အံၾသ
သြားသည္။ မိန္းကေလး၏ ရယ္သံသဲ့သဲ့ကုိ ၾကားရသည္။ သူ႕ေယာက္်ား သီခ်င္း
ဆုိတာကို ေလွာင္ေျပာင္သေရာ္သည့္ ရယ္သံေတာ့ မဟုတ္။ သေဘာက်ျပီး
စေနာက္ခ်င္သည့္ ရယ္သံ ျဖစ္ပါသည္။ ရယ္သံသည္ ပြင့္လင္း၏။ ခြန္အားပါ၏။
ခ်စ္ျမတ္ႏုိးမွဳလည္း ပါ၏။ ဘ၀ကုိ ေက်နပ္မွဳေတာင္ ပါေနသည္ဟု ထင္သည္။
သူမ၏ ရယ္သံသည္ ဧရာ၀တီျမစ္၏ ဟုိဘက္ သည္ဘက္ ကမ္းပါး ေသာင္ခုံတန္း
တုိ႕မွ ျပန္လြင့္စင္လာကာ ေရလွဳိင္းတုိ႕အၾကား ပဲ့တင္ထပ္သြားသည္။ ထုိရယ္သံကုိ
ျမစ္ျပင္ေပၚက ေလကလည္း တြန္းဖယ္ မပစ္ႏုိင္။ ေရလွဳိင္းသံေတြလည္း မစုပ္ယူႏုိင္။


(ဆက္လက္ ေဖာ္ျပမည္။)
(ကလ်ာ မဂၢဇင္းပါ စာေရးဆရာမ ဂ်ဴး၏ ျမစ္ကူးခရီး ကုိ ထပ္ဆင့္ ကူးယူေဖာ္ျပပါ
သည္။)

No comments: